piątek, 7 czerwca 2013

i ślubuję Ci...

Lubisz dawać własnoręcznie wykonane kartki na specjalne okazje? A może zapomniałaś/eś kupić kartkę, a do sklepu za daleko?
Poniżej prosty i moim zdaniem efektowny sposób na wykonanie kartki dla młodej pary. Potrzebny tylko kawałek sztywnej tekturki, klej, wstążka i lakier do paznokci albo po prostu długopis.



Zaraz po otwarciu 'węzeł małżeński' zawiązany ;) Jeszcze tylko datę ślubu domalowałam, ale nie było już czasu na zdjęcia.

Przyjemnego początku weekendu! :)

7 komentarzy:

  1. też zawsze sama robię kartki na różne okazje :) Twoja jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, nie mów że sama wymyśliłaś ten pomysł z węzłem małżeńskim w środku! kurcze, świetna jest :) O wiele ładniejsza taka kartka niż kupna ze sklepu z jakimiś wierszami w środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie mój pomysł, kiedyś podpatrzyłam na pinterest i od razu motyw mi się spodobał :))

      Usuń
  3. Wlasnie wybieram sie na slub siostry, dziekuje za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie wybieram sie na slub siostry, dziekuje za pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))