sobota, 16 marca 2013

kwiatek wielofunkcyjny

Jakoś słabo mi idzie to poprawianie się... Ale ok. Tyle z biadolenia :D

Nie będzie odkryciem, jeśli powiem, że ozdoby do włosów to coś, co ostatnio można dorwać   w każdym sklepie z ciuchami. Okazuje się, że tak mały detal to często świetne uzupełnienie stroju. Ostatnio wszędzie rzucają mi się w oczy jakieś kwiatki czy kokardki, więc postanowiłam w końcu  coś zmajstrować.

Tak powstał mój groszkowy kwiatek...


Materiał nie był zbyt wdzięczny podczas cięcia, ale jakieś tam kwadraciki powstały. Strzępiły się okrutnie, więc potraktowałam je (o ja okrutna!) zapalniczką i zaczęłam działać :)


Pod ręką miałam guziki i koraliki. Na co postawiłam, widać poniżej :)
Z tyłu domontowałam "coś, czego nie umiem sensownie nazwać", co umożliwia zamontowanie gumki do włosów i równie proste jej wymontowanie. Dzięki temu kwiatek może być broszką, spinką czy gumką. Wszystko w zależności od tego, co tam z tyłu zamontujemy.


Jest wiele prostych sposobów na stworzenie ozdób do włosów. Macie ochotę obejrzeć więcej? :)

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) ostatnio postanowiłam częściej robić "coś" z moimi włosami niż szybki kok, także chętnie podpatrzę jak zrobić jakaś ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze powiedziawszy rzadko upinam włosy, ale w sieci jest tyle pomysłów nie tylko na ozdoby, ale i same upięcia, że chyba zacznę robic to częściej :D

      Usuń
  2. pierwszy raz widzę tak robionego kwiatka, ale bardzo fajnie wyszedł :) Pewnie, ze mamy ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście , że mam ochotę na więcej i częściej !
    Pozdrawiam !
    PS.Dawno Cię nie było..już miałam do Ciebie pisać heh..

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takim kwiatku z pewnością mam ochotę na więcej:)) Nie dość że śliczny to jeszcze wielofunkcyjny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz a mówią, że takie "ileś" w jednym to zazwyczaj niezły bubel :P

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Muszę spróbować ozdobić takimi kwiatkami moje nowe torby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jeden kwiat :D Cudo. Będę musiała i ten zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))