poniedziałek, 13 maja 2013

rabarbarowi zawsze mówię 'tak'

Rabarbarrrr! ^^ Uwielbiam!

Jako, że ostatnio trafił on do mnie prosto z działki, postanowiłam wypróbować przepis na muffinki z rabarbarem i kruszonką z bloga Dusi. Owy przepis znajdziecie TUTAJ. Jedyny składnik, który pozwoliłam sobie zmodyfikować to margaryna zamiast masła w kruszonce, bo okrutnie nie chciało mi się lecieć do sklepu.
Wyszły... mhmm moim zdaniem niebo w gębie. Jeśli potraficie tyle wytrzymać to polecam wytrwać do następnego dnia - były jeszcze lepsze niż w dniu pichcenia ;)


Tak, w środku czai się rabarbar. Jeśli macie go właśnie pod ręką to polecam ten przepis, jest prosty i szybki w realizacji, niepotrzebny żaden mikser, a więc i bez hałasu :))

14 komentarzy:

  1. ale ślicznie wyszły :) będzie mi miło jak wstawisz fotkę na fanpagu :) dołączy do galerii czytelników

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) aż ślinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kooooooooooooooooooooooocham rabarbar! ale mi narobiłaś ochoty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! rabarbar zdecydowanie daje się kochać :D

      Usuń
  4. jak macie za dużo to ja chętnie wezme coś do ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy za dużo, ale może coś Ci przemycę :D

      Usuń
  5. Ja tam za rabarbarem średnio przepadam.
    smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bo ja z kolei w zimie nieraz pomyślałam "kiedy na działce w końcu będzie rabarbar?!"

      Usuń
    2. ooo jeszcze taki prosto z działki to już w ogóle. Powiedz jeszcze, że masz maliny. :)
      A poza tym to zapraszam do mnie po wyróżnienie :))

      Usuń
  6. Mmm, uwielbiam, dobrze że mi przypomniałaś, muszę kupić rabarbar i zrobić takie mufinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie wyglądają :) Aż chcę się zjeść, u mnie chyba nie wytrzymałyby do dnia następnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pyszne były! Dziś upichciłam z truskawkami i chyba do jutra nie wytrzymają :D

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))