środa, 14 listopada 2012

oTAGowana


A właściwie wyróżniona... przez Julkę z YoulkaFashion oraz Binolkę z Malowanych Koszulek. Za co bardzo serdecznie chciałam podziękować :))


A o co dokładnie chodzi? Pewnie już większość z Was wie z własnego doświadczenia bądź z innych blogów.

Przytoczę jednak zasady: "Nominację do Liebster Award otrzymujesz od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, dając możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która Cię nominowała . Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował."


Pytania Julki:

1. Ulubiony cytat.
Jeden z wielu: ""Don't cry because it's over, smile because it happened." Theodor Seuss Geisel
2. Jeden dobry przyjaciel czy tłum znajomych?
Oczywiście, że jeden dobry przyjaciel.
3. Najpiękniejsze miejsce na Ziemi według Ciebie to...
Tu raczej nie chodzi o miejsce, a o emocje. Takie miejsce, w którym czuję się szczęśliwa.
4. Wygrałaś milion! Co z nim zrobisz?
Odbieram i na jakiś czas dostaję na głowę ;p
5. Wymarzone wakacje...
Na dzień dzisiejszy - Baaaarceloonaaa.
6. Góry czy morze?
Raczej góry.
7. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania i buty?
Buty w sieciówkach. Ubrania różnie, ale nieraz w lumpeksach - tanio, a czasem można dorwać jakieś perełki lub stworzyć na nowo coś z niczego ;)
8. Film lub książka do której chętnie wracasz?
Film: "Życie jest piękne" (La vita è bella 1997)
Książka: "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafón
9. Czy w Twojej torebce panuje chaos czy jej zawartość jest raczej uporządkowana?
Uporządkowany chaos ;)
10. Jak najchętniej ubierasz się na co dzień?
Wybrnę z tego pytania, odpowiadając - wygodnie.
11. Twój znak zodiaku.
Lwiątko.


Pytania Binolki:

1. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 29 lipca 2012.
2. Co Cie skłoniło żeby go założyć?
Podglądałam inne blogi, trochę zazdrościłam, inspirowałam się, a w końcu pomyślałam, że też chcę mieć swoje własne miejsce w sieci - no i jestem :))
3. Herbata zielona, czerwona, biała czy czarna?
Zieeeloooonaa ♥
4. Co lubisz najbardziej robić?
Mam tak ot w jednym zdaniu wymienić?
5. Ile czasu poświęcasz na bloga?
Bywa różnie, czasem spędzam tu pół dnia, czasem nie zaglądam wcale. Choć nie ukrywam, że nieźle się wciągnęłam.
6. Ulubiona potrawa?
Kluski, rolada i modro kapusta ;)
7. Coś słodkiego?
Żelki!
8. Wymarzone miejsce do zwiedzania?
Tu znowu Baaarceloona.
9. Lubisz czytać książki?
Tak, to jedna z odpowiedzi, która pasowałaby do pyt. 4 ;)
10. Kocham ....?
... wiele rzeczy, spraw i ludzi.
11. Do śniadania kawa?
Raczej do towarzystwa lub awaryjnie, gdy wyczerpują mi się baterie.
 

I pytania ode mnie:

1. Biała, mleczna czy gorzka czekolada?
2. Cel marzeń - miejsce, miasto, kraj?
3. Film lub książka, którą polecasz.
4. Ulubiony zapach.
5. Kwaśny czy słodki owoc?
6. Żelki czy krówki?
7. Ulubiona bajka dzieciństwa.
8. A może jakiś żart, dowcip, anegdota?
9. Wieczór z filmem czy wieczór z książką?
10. Komedia, dramat, thriller, horror, a może jeszcze coś innego?
11. Twoja największa słabość, o ile to nie tajemnica ;)


Tą nagrodą obdarowanych zostało już wiele blogów. Pozwólcie, więc, że nie będę wyróżniać konkretnych osób. Pragnę wyróżnić każdą/ego, kto ma swoje miejsce w sieci, poświęca mu czas i stara się jak może. Każdą/ego, który robi to, bo lubi i której/emu sprawia to radość. Wg mnie to już osiągnięcie :)

Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie i zapraszam innych do tagu. Jeśli nie macie ochoty na swoich blogach, możecie odpowiedzieć i tu w komentarzach. A może ktoś, kto nie prowadzi bloga ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania?

Dobrej nocy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))