sobota, 1 grudnia 2012

zamki, zameczki


Stare zamki to coś, co od jakiegoś czasu stale gromadzę w małym kartonie. Broszki z zamków to nie żadna nowość, ale mimo tego nadal uważam je za świetny i całkiem uroczy dodatek. Wszystko, czego potrzebujemy to zamek, igła, nić, agrafka oraz kawałek filcu bądź innego materiału do podszycia. Postanowiłam się nie rozpisywać i pokazać Wam wszystko w formie zdjęciowej - krok po kroku :))



Żeby broszka była ładna od spodu, podklejam ją filcem lub innym materiałem, w którym nacinam dwa otworki, przez które wystawać będą końce naszej broszkowej agrafki:


A nosić możemy to na wiele sposobów :)


Wśród moich archiwalnych zdjęć znalazłam też zdjęcie moich starych, pierwszych broszek, jak widać nie wszystkie były udane ;p No cóż od czegoś trzeba zaczynać :)




Pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieję, że wybaczycie mi moją przerwę na blogu ;)

P.S. Zmieniłam właśnie adres bloga, chciałam nieco ujednolicić go z tytułem. Mam nadzieję, że blog na tym zbytnio nie ucierpi poprzez poprzerywane linki w blogrollach i nadal do mnie łatwo traficie ;)

12 komentarzy:

  1. ten pierwszy kwiatek prześliczny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tym zamkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pomysłowe! :)
    I bardzo ładne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne masz te pomysły, dlatego dodaję do ulubionych i będę zaglądać. :-)

    PS. Mam w lodówce ciasto francuskie, które już od 2 tygodni bezczynnie leży... Kusi, kusi! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, dziękuję i w takim razie do kuchni marsz! :D

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł - ja to nie mam talentu do takich DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tu u Ciebie:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na różyczki! Są świetne i oryginalne! Zainspirowałaś mnie i koniecznie muszę spróbować zrobić taką czarną dla siebie:) dziękuję i pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  8. Doh! I was domain shopping at namecheap.com and went to type in the domain name: http:
    //www.blogger.com/comment.g?blogID=7059135084024361465&postID=1821739986231441305
    and guess who already had it? You did! lol j/k. I was about to
    buy this domain name but noticed it was taken so
    I thought I'd come check it out. Great blog!

    Also visit my web blog; backlink tool

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))