wtorek, 11 września 2012

oversize po raz pierwszy


Serducho - monotematycznie trochę, ale to była moja pierwsza wizja i tak zostało :)

Spory męski t-shirt to świetny materiał do zabaw w diy.
Obcięłam rękawki i dół bluzki przy oryginalnych przeszyciach, dekolt troszkę powiększyłam i podwinęłam po swojemu.

Początkowo chciałam zostawić 'surowe' wykończenia, ale chyba się starzeję i nie przemawiał do mnie taki efekt. Jedynie rękawkom pozwoliłam, żeby się samodzielnie wywijały i złapałam je tylko nitką w dwóch miejscach.

Serduszko wykonane jest z dwóch warstw - zeszyte razem po lewej stronie i obrócone na prawą.



Niestety na podłodze ciężko uchwycić jej 'oversizowość', więc zrobiłam przed chwilą zdjęcie na wieszaku.
Niestety fotografa, który robiłby mi zdjęcia - nie posiadam ;)


Pozdrawiam! :)


4 komentarze:

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))