wtorek, 18 września 2012

recykling jest cacy


Odkąd pamiętam, mam tak, że zanim coś wyrzucę to przynajmniej dwa razy się zastanowię. 
Tak też stało się tym razem :)

O pomstę do nieba wołały rozklekotane baleriny, jednak postanowiłam, przed wyrzuceniem ich do kosza, odebrać im ostatnie nadające się do czegokolwiek elementy.
A mowa o kokardkach!

To co było mi potrzebne widać na poniższym zdjęciu:



Obie kokardki po wyczyszczeniu zeszyłam ręcznie ze sobą na rogach oraz po środku każdej połowy kokardki.
Na środku połączyłam je klejem. 
Zmajstrowałam łańcuszek, założyłam i gotowe!



Naszyjnik jest dwustronny, więc nie trzeba obawiać się o to, że będzie się obracał.

Nie do końca trafia jednak w moje gusta, więc postanowiłam dać mu szanse trafienia w inne ręce.
Czeka sobie cierpliwie na allegro [o tu!].

16 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, chociaż też nie do końca w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne i oryginalne;)

    obserwuje i zapraszam;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe. ;) Fajnie tu u Ciebie. Wrzucasz wiele ciekawych rzeczy. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. O, pytanie z grubej rury ;p

      Usuń
    2. pokazujesz świetne rzeczy. Trochę się tym interesuję... pytam z czystej ciekawości. Gratuluje talentu. Obstawiam że lat masz w przedziale od "15-20".

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo ;) a do tego przedziału trzeba dodać jeszcze ze dwa lata ;)

      Usuń
    4. A jednak - prawie staruszka ;D

      Usuń
  5. tak jestem w Marizie, mysle ze warto i jest o wiele lepiej niz w Avon, ale to tylko moje zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko martwi ta płatność za pobraniem, w avon zawsze ściągam kasę od klientek i dopiero wtedy sobie płacę fakturę :) Ale i tak poważnie zastanowię się nad Marizą :)

      Usuń
  6. Też tak uważam, że recykling jest cacy:) Zobacz recykling mojej krówki: http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/09/recykling-sodkiej-krowki.html
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Efekt bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))