niedziela, 23 września 2012

w odpowiedzi na czwartkowe pytanie



W przedostatnim poście z pytaniem na czwartek pytałam Was o pomysł na mój słoik.
Było ich niemało.

Nie potrafię się już doczekać aż skończę moje kolejne masło do ciała, żeby wykorzystać Wasze propozycje.

Tym razem postawiłam na praktyczne wykorzystanie słoiczka. Olśniłyście mnie - przypomniałam sobie, że moja mulina i kordonki trzymam w ubogim woreczku, a ten wala się po szafce i lubi się rozrywać.

Przy okazji zrobiłam z niciurami porządek, wyrzuciłam te splątane i te nie nadające się już do niczego i dzięki temu miejsca w słoiczku było w sam raz.

Żeby nawiązać do zawartości, ozdobiłam wieczko muliną :)



6 komentarzy:

  1. Widzę, że szybko wykorzystałaś pomysł w praktyce :))) Super!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł miałaś z tym słoiczkiem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to pomysł koleżanki powyżej, ja go wcieliłam w życie:)

      Usuń
  3. Fajnie to wygląda, lubię takie recyklingi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo to wygląda :) też mam gdzieś zachomikowane takie słoiczki. może przyszedł czas, by je upiększyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))