poniedziałek, 6 sierpnia 2012

AllegLove cz. II


Jak już wspominałam w poprzedniej części 'AllegLove' nie tylko kupowanie na allegro jest moim uzależnieniem ;)

sprzedający jussstek

Allegro to dla mnie doskonały sposób na pozbywanie się moich ciuchów z szaf :)
Sprzedaję przeważnie dlatego, że mi się znudziły albo żeby zwyczajnie się czegoś pozbyć i zrobić miejsce na nowe szmatki.
A trochę grosza biednej studentce zawsze się przyda. Wiadomo.

Zdarza mi się sprzedawać także jakieś kosmetyki Avon'u. Jestem konsultantką i zdarza mi się zrobić niepotrzebne zapasy, których chcę się potem pozbyć. Zdarza się też, że jakaś klientka jest niezadowolona albo nagle zrezygnuje z zakupu, a mi robienie 'zwrotów' do Avon zwyczajnie się nie opłaca.

Ostatnio powystawiałam też sporo ciuszków drogiej K. Wróciła z UK, nawiozła tych 'szmat' (;p), albo w nich nie chodziła albo chce się po prostu czegoś pozbyć, bo ma tego za dużo, a z niektórych delikatnie mówiąc 'wyrosła'. ;D

Chętnych zapraszam do przejrzenia moich przedmiotów TUTAJ ;)
Może coś Wam przypadnie do gustu, wiele rzeczy sprzedaję w symbolicznych cenach :)
Wszystko staram się dokładnie opisywać, więc myślę, że można mi zaufać, a świadczą też o tym pozytywne komentarze i ocena na 5 w każdej kategorii ^^
Każdy z Was, kto zdecyduje się na zakup i napisze w 'wiadomości do sprzedającego', że poznał mojego bloga może liczyć na jakiś miły gratis w postaci czegoś  handmade'owego bądź Avon'owego. A więc zapraszam serdecznie :)

Sprzedaję między innymi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))