niedziela, 19 sierpnia 2012

TAGowy przerywnik

Zaledwie trzydniowa nieobecność, a tyle zaległości na mnie czekało na liście czytelniczej, że nie mogłam w to uwierzyć. W międzyczasie zostałam otagowana...

Cóż chyba nie mogłam tego uniknąć - w końcu tafiło i na mnie :) Zostałam otagowana przez tusenskonaa.

Zatem odpowiadam na pytania i zadaję swoje...

1. Jaki zapach kojarzy ci się z latem?
Zapach świeżo skoszonej trawy!
2. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
A raczej bez kogo... Bez otaczających mnie dobrych dusz :)
3. Czy czytałaś książkę, która na długo zapadła ci w pamięć? Jeśli tak, to jaką?
Potrafiłabym wymienić kilka takich książek. Jedna z ostatnich to "Kwiat pustyni" Waris Dirie, Cathleen Miller.
4. Codzienna pielęgnacja nie istnieje bez... no właśnie, czego?
Pasty do zębów!
5. Jaki widok jest w stanie momentalnie sprawić, że się uśmiechasz?
Szczery uśmiech innej osoby.
6. Adidasy czy szpilki?
Hmm... adidasy.
7. Czy odważnie i otwarcie mówisz znajomym/rodzinie o tym, że prowadzisz bloga?
Kto ma wiedzieć ten wie lub się dowie. Dopiero raczkuję z moim blogiem :)
8. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
A to można zdecydować się na jedno? Chciałabym znowu być dzieckiem! :))
9. Pierwsze słowo, które wpadnie ci do głowy po przeczytaniu tego pytania to...?
Obiad! Tak, właśnie się najadłam ;D
10. Jakie jest twoje blogerskie marzenie?
Być konsekwentną ;)

Moje pytania:
1. Film, który na długo zapadł Ci w pamięć?
2. Ulubiony kolor paznokci?
3. Spodnie czy sukienka?
4. Odkryłaś już w życiu swoją pasję czy nadal jej poszukujesz?
5. Ulubiona dobranocka z dzieciństwa?
6. Ulubiony owoc?
7. Biała, mleczna czy gorzka czekolada?
8. Piosenka do której wracasz, mimo że nowością nie jest?
9. Wiosna, lato, jesień, zima?
10. Jest coś, czego nie cierpisz?

Do TAGu zapraszam, ale jednocześnie nie zmuszam ;) :
oraz każdego, kto tylko ma na to ochotę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))